Beleef Osnabrück

Gemakkelijke taal

Dit gaat over alles wat u in de stad kunt beleven. U vindt er veel belangrijke informatie. U leert over de stad:

  • Erheen gaan, een stadsplattegrond vinden, een hotel vinden.
  • Gaan winkelen.
  • Bijzondere gebouwen vinden.
  • Culturele plaatsen vinden.
  • Evenementen vinden.
  • Wandelen en zwemmen.
  • Kalender van evenementen.

Op zoek naar meer informatie? Klik op het vergrootglas. U kunt dan een woord invoeren. Bijvoorbeeld het woord muziek. U krijgt dan informatie over muziek in Osnabrück.

Onderaan de pagina ziet u een kader. U kunt op het vakje klikken. U kunt het scherm lichter of donkerder maken.

Linksonder op de pagina ziet u tekens: Daar staat het teken van Facebook. En van Instagram. En van Youtube. U kunt op de tekentjes klikken. De pagina's worden dan geopend.

Opmerking over mogelijke wijzigingen op korte termijn

Informeer op de homepages of direct in de respectievelijke huizen naar de actuele openingstijden en evenementen, prijzen, annuleringen enz. Deze informatie kan op korte termijn veranderen!